השר בנט: "לנתניהו עומדת חזקת החפות, ישראל זקוקה ליציבות"

    איתי גדסי 1 Comment on השר בנט: "לנתניהו עומדת חזקת החפות, ישראל זקוקה ליציבות"

    השר נפתלי בנט התייחס לחקירות ראש הממשלה ואמר כי "ישראל זקוקה ליציבות. מעניק תמיכה לראש הממשלה ומחויב להמשך הממשלה. לרה״מ עומדת חזקת החפות ואני מקווה שהחקירה תסתיים ללא כתב אישום" • השר ארדן: יש לתת לראה"מ גיבוי חרף המתקפה הפוליטית והתקשורתית נגדו

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושר החינוך, נפתלי בנט צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט יוצא היום להגנת ראש הממשלה נתניהו, ואומר כי "מדינת ישראל זקוקה ליציבות ואנו מעניקים תמיכה לממשלה לאומית זו ומחויבים להמשך פעולתה".

    בנט הוסיף כי "לראש הממשלה עומדת חזקת החפות ואני מקווה שהחקירה תסתיים ללא כתב אישום".

    "יש לי אמון מלא ברשויות אכיפת החוק וביועץ המשפטי לממשלה, ללא לחצים פוליטיים והפגנות מיותרות".

    שר החינוך אמר כי "ממשלת ימין לאומי הכרחית לבטחון ישראל, ונמשיך להוביל דרך זאת עד לבחירות, שאנו מקווים שיהיו במועדן.

    "הציבור שרואה בנו את ההנהגה הלאומית של ישראל מצפה לכך שננהג באחריות ובממלכתיות.

    השר גלעד ארדן אמר כי: ראש הממשלה מוביל את מדינת ישראל באחריות ובמקצועיות ויש לתת לו גיבוי חרף המתקפה הפוליטית והתקשורתית נגדו. האמירות הקובעות שראש הממשלה אשם כל עוד לא הוכח אחרת הן אמירות הזויות שאין להן מקום במדינה דמוקרטית.

    "למרות שמפלגות השמאל נכשלות בקלפי כבר שנים רבות, עליהן להבין שאין דרך לעקוף את רצון הבוחר דרך הפעלת לחצים פסולים. על כולנו לסמוך על היועץ המשפטי לממשלה ועל רשויות החוק העושות עבודתן נאמנה.

    מוקדם יותר היום נפגש ראש הממשלה נתניהו עם שרי הליכוד כמידי שבוע, והודה לשרים שיצאו להגנתו והתראיינו בכלי התקשורת. זאת לאחר שמרבית השרים למעט רגב, הנגבי קרא וכץ, סירבו לצאת להגנתו בפומבי.

    בפתח ישיבת הממשלה, אמרה שרת התרבות מירי רגב "אני ממש לא מודאגת. גם ראש הממשלה לא מודאג. סיימנו עכשיו ישיבת שרים. ראש הממשלה נראה נינוח ובטוח בעצמו, כפי שהוא חזר ואמר אין כלום כי לא היה כלום. אני סומכת ב-100% על ראש הממשלה. צריך להפסיק עם הלינץ' הזה של חלקים מהתקשורת ומהאופוזיציה שעושים כל מה שניתן להחליף את נתניהו. צריך להזכיר לשמאל הקיצוני שאי אפשר להחזיר בכוח. הציבור אמר את דברו ב-30 מנדטים לליכוד".

    השר ישראל כ"ץ: "יש לאפשר לרה"מ בנימין נתניהו למלא את תפקידו בהתאם למנדט אותו קיבל מהציבור. במדינת חוק ובמשטר דמוקרטי, לא מדיחים ראש ממשלה על סמך כותרות בתקשורת, הפגנות אופוזיציה או הליכי חקירה חלקיים.

    השר כץ הוסיף: "יש לי אמון ברה"מ ואני מאחל לו שחשרת העננים המרחפת מעליו תוסר בהקדם. אני סומך על מערכת אכיפת החוק שתעשה את עבודתה במקצועיות ובאחריות הנדרשת, כדי לאפשר למדינת ישראל להמשיך ולהתמודד כראוי עם האתגרים המורכבים בפניהם היא ניצבת."



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אין תחליף לבינימין נתניהו